tisdag 9 oktober 2012

To-do-list

*skriva en bokessä & skriva klart en annan
*läsa en bok om sociala medier & marknadsföring
*se en dokumentär och skriva reflektion på den
*få ihop 6 timmar till den här veckan

När jag har det gjort, och det ska vara gjort före söndag! (okej, fredag, kommer inte att hinna på helgen...) har jag klarat av vårt mål på 85h och 6 bp på 5 veckor! Trodde det skulle vara omöjligt, men tydligen inte :) Dessutom ska jag läsa ryska. Måste bli godkänd i deltent1! Då får man 2 sp, klarar man inte resten av kursen så är det i alla fall nånting.

Mitt mål är att få klart allt före fredag. Har redan läst en bok den här veckan, sett en dokumentär och skrivit reflektion på den så fortsätter jag i samma bana borde det nog gå. På veckoslutet kommer jag att skita i allt som heter skolarbete, bara umgås med vänner och pojkvän. Vi firar nämligen tre år som par på söndag ^^


Vi i somras. Älskar dig.


1 kommentar:

  1. Bilden är faktiskt jättefin! Lycka till Ni 2:))

    SvaraRadera