fredag 12 oktober 2012

+ och -

+: Gick till banken igår och idag morse-studielån [check!] Snabb och bra service
+: Fyndade en hel del på galna dagar & på rea igår
+: Det som jag beställde och var osäker på om det skulle hinna fram i tid kom med posten idag!
+: Ska hem idag, med bil! Hatar att åka tåg, det är så tråkigt.
+: Träffar Marre :)
+: Ska och bowla & ut och äta ikväll med ett helt gäng, länge sen man sett alla!
+: Steg upp en timme tidigare än jag måste och läste 40 sidor ur en skolbok. Nu, 4,5 bp. När den är klar (30 sidor kvar) har jag 5,5 bp!
+: Kommer att få ihop alla timmar för den här perioden idag


-: Sur tant i apoteket som lät överlägsen när jag sa att mitt recept hade faxats dit. "Faxat? Det kommer nog elektroniskt!" Sen hittade hon surprice surprice intget recept på datorn, hur hon än sökte. Kollade bland de som kom med fax-voila! Vad hände med kunden har alltid rätt?

En riktigt bra dag idag med andra ord :) Tvättade just håret och sitter nu med flätor. Tänkte kolla hur lockigt det blir :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar