fredag 7 december 2012

Fredag

Den här dagen börja ju bra-glömde sätta telefonen på laddning igår så den hade dött under natten, vilket ledde till att jag missade det jag skulle ha haft i skolan idag. Ser lite dåligt ut det här med att få ihop 55 timmar före julen, saknas ännu 17 timmar, som jag då borde få ihop på en vecka. En vecka? Hur kan det vara en vecka kvar av höstterminen? Fattar inte. Tycker vi precis började? Tiden går sjukt snabbt.

Nå, dagens program består av ryskaläsande, julklappsshopping med syster, tågresa hem och kaffe med flickorna. Sellaista tänään.


En random bild, snygg outfit! Skulle så vilja ha ett par Litas, antingen Spikes som på bilden eller så helt vanliga svarta. Tror jag ska gå och prova ett par på Spiritstore och dregla över dem. Igen ;D. Finns ett par kopior på Din Sko också som är lite (ca 110€) billigare. Fick ju skatteåterbäring, kanske man borde investera i ett par skor då ;) Näe, tror nog att jag sparar mina pengar ifall det blir praktik i Canada i vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar