fredag 14 december 2012

Fredag..

...och så var det jullov! Har inte riktigt fattat det ännu, kommer väl på det ikväll när vi har julfest med teamet! Röd klänning, tomteluva, risgrynsgröt, glögg och min härliga klass. Kommer bli bra det här :) Sen fortsätter vi hos oss, de som vill far vidare. Jag har dock bestämt mig för att inte fara till baren, känner mig flunssig och så har ju Pg inflyttningsfest i morgon! Hade tänkt hinna med en shoppingtur där på dagen också , har länge tänkt gå till Saluhallen men det har inte blivit av. Så i morgon!

Jullovet kommer nog verkligen lämpligt. Från början var det meningen att vi skulle ha sista skoldagen nästa veckas torsdag, men som tur fick vi det ändrat! Skulle nog inte ha orkat med en vecka till. Den här hösten har varit intensiv, samtidigt som jag har en känsla av att jag inte har gjort något? Hur det nu är möjligt. Nå, lite skolarbete ännu i början av nästa vecka, sen står lillasysters julfest och simhallsbesök +kaffe med vänner på schemat. Har för övrigt ett ganska oplanerat jullov, skönt! Blir bäst då man inte planerar så mycket på förhand utan ser vad det blir. Många, långa skogspromenader med Wilma ska jag iaf hinna med! Saknar henne så när jag är i Åbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar