tisdag 4 december 2012

Lista igen


Vad heter du och hur gammal är du?
Hellan heter jag och är 21.

Vad kännetecknar dig? Frisyr, gångstil, längd, humor?
Är ganska kort, skrattar åt det mesta, håret ändrar ofta men just nu page. 

Varifrån är du och var bor du just nu?
kommer från Ingå men bor i Åbo 

Hur bor du? I ett eget hus ute på landet eller i en överprisad etta inne i stan?
Bodde i ett eget hus på landet, nu bor jag i en okejprisad 5a i stan med 3 kämppisar. 

Vad sysslar du med, har du jobb eller skola, möjligtvis bådeoch?
Studerar turism vid YH Novia, men det är lite som ett jobb samtidigt eftersom vi har ett andelslag och drar in pengar.

Vad har du tidigare jobbat med eller studerat?
Har jobbat som kökshjälp, städerska, på grönsaksodling, spannmålsförsöksgård, vikarierat på dagis och eftis.

Vad gör du till fritids, vad är dina hobbyn?
På fritiden lyssnar jag på musik, går på konserter, läser, ser på serier, läser bloggar (är en bloggnörd), shoppar och umgås med bästa kämppisarna. 

Civila status? singel/sambo/gift/barn/hund?
Pojkvän + hund hemma i Ingå

Vad vill du förmedla med din blogg? Diskuterar du viktiga frågor, skriver om din vardag, en drös vackra bilder?
Har mest min blogg för att mitt minne är skit, minns inte vad jag har gjort och när. Därför skriver jag ner det på bloggen så jag sedan kan läsa igenom gamla inlägg och minnas hur det var då jag skrev dem. Borde ladda upp mer bilder, men är lat.

Vad tänkte du göra på Bloggpriset, festa huvudet av dig eller hem tidigt?
Tänker inte gå dit, eller följa det heller för den delen. Kanske kolla in vinnarbloggarna för att få idéer till nya bloggar man kan börja läsa. (som om det skulle behövas...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar