måndag 3 december 2012

Lista


10 FAVORITER
Färg: Svart och lila
Mat: Lax i alla former, makaronilåda, grillat och pizza.
Band: Just nu Lana del Ray
Film: LOTR, Moulin Rouge
Bok: The Dirt, Anna Janssons böcker,
Sport: Jag är inte en sportmänniska. Ishockey tycker  jag dock om att se på och fotboll tycker jag om att spela på skoj med vänner. 
Årstid: Våren 
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Ben & Jerrys, isglass eller nånting med mjölkchoklad och nötter.
Tid på dygnet: Kvällen, 6 framåt

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: TRÖTT
Smak: Jul.
Kläder: Pyamas 
Bakgrund: Bilar som kör på gatan, Annica som lagar mat
Nagellack: Silvrigt
Tid: 22:50
Omgivning: Mitt fina rum
Irritationsobjekt: Temperaturen i mitt rum, för kallt! 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Jo.
Blivit arresterad: Nepp
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Jo, säkert nångång
Kysst någon du inte känner: Jo. 

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Marre, Jlo, Pg
Du tycker om: Mina lämppisar (+ en massa fler, men de var nu passligt 3 st så)
Du inte gillar: Hemlis ;)

2 VAL
Kaffe eller te: Te!
Vår eller höst: Vår!

1 ÖNSKAN:
Att jag får godkänt i ryskatenten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar