torsdag 13 december 2012

Lucia

13. En bild på någon av dina favoritsaker.

Usch vad svårt! Är inte materialistisk av mig...tråkiga saker som min telefon &dator skulle jag inte klara mig utan så länge, men annars? Mina smycken kanske? Har massor, finns så mycket fina smycken och jag tycker om att ha speciella sådana :) Får ofta komplimanger för det också. Har alltid på mig nåt smycke, annars känner jag mig naken. Ringar, örhängen, armband, halsband... you name it. Har dock ingen bild på dem så det  får bli en fin bild från weheartit.com istället!





En sak som jag inte förstår är att det är den 13 december idag-hur är det möjligt? Hur kan tiden gå så snabbt, tycker att höstterminen precis började och så har vi sista skoldagen i morgon? Har ingen julfiilis alls ännu, känns som vi har typ 2 veckor skola kvar före lovet. Ska försöka få lite julfiilis idag genom att dricka glögg och gå och titta på Lucia på gågatan ikväll! Nowents har faktiskt organiserat hela evenemanget, hoppas det går bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar