tisdag 18 december 2012

Done my hair up real big beauty queen style

18. En bild på din familj.



Familjen på min student 2010.

Har börjat dagen med morgonmål på sängen och Mysteriet på Greveholm. Orginalet från -96 är en av de bästa julkalendrarna nånsin (Sunes jul är dock ännu bättre) och jag var skeptisk till hur uppföljaren skulle vara. Man har ju blivit lite äldre, men jag tycker nog att uppföljaren är bra! Inte lika bra som originalet, men riktigt bra. Speciellt kul då de gamla karaktärerna finns med.

Nu borde jag börja packa eller gå till Arken för att fylla i en omtentamenslapp. Ingendera alternativet lockar speciellt mycket kan jag säga...men måste aktivera mig så jag hinner hem med 5ans tåg, ska och se på The Hobbit igen idag! Den här gången kommer bägge systrarna med. Ser fram emot det!

Ska sätta på bra musik och fundera på vad allt man behöver för nästan 3 veckor hemma i Ingå. 
En av de artister jag lyssnar mest på just nu är Lana del Ray. Det är något med hennes röst, texter och melodier som är så fängslande.Mina två absoulta favoriter:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar