fredag 4 januari 2013

Update

Jullovet lider mot sitt slut och jag har inte bloggat sen jag lämnade Åbo och åkte hem till Ingå. Har inte orkat, eller haft något speciallt att komma med. Men alla dör säkert av nyfikenhet och vill vet vad jag har sysslat med så varsågoda:

jag har...

-sett The Hobbit en gång till, med båda systrarna den här gången. Härligt att minstingen på 10 år är på god väg att bli en likadan LOTRnörd som sina systrar :))
-varit på julfest, sista i Västankvarn. Lite saad.
-firat en fin och lugn jul hemma och hos M
-sett på filmer, serier, spelat spel och slappat
-varit ute med hundarna
-lekt med Rambo
-varit till simhallen 2 ggr, simmat totalt 1,5 km (okej låter lite, men nånstans måste man börja)
-ordnat en awesome nyårsfest med syster
-haft sleepover med bästa görlsen
-fått skolarbete gjort
-läst för lite till ryskatenten och bestämt mig för att skippa den
-umgåtts med Malin, senast igår blev det en kaffestund på 5h. Tiden går fort då man har roligt :)

Idag bär det av på kryssning med M och hans mamma. Shopping i Stockholm står på schemat i morgon! Studielånet kom sådär passligt också hehhe. Näe, men ska fynda jeans, skjortor, huppare och böcker. Piste.

1 kommentar:

  1. Vi måst kolla filmerna om och om igen, så hon kan citera dem lika mycket som vi kan ;)

    SvaraRadera