söndag 27 januari 2013

Sunday

Tog sovmorgon och vaknade först kl 11. Skönt! Hittills har dagen inte varit så produktiv, har kollat på Bridget Jones och Glee, läst bloggar och hittat en massa muskler jag inte visste att jag hade. Har sjukt i typ alla muskler och rör mig som en gammal tant. Men det visar ju bara att jag har varit aktiv och gjort något :)

Nu måste jag skriva en inlärningsdagbok för Turid. Bra när man får infon om hur man ska göra då kursen har slutat och man borde ha skrivit inlärningsdagbok under hela kursen? Nå, får väl hitta på nåt smart. 4-5 sidor borde den bli och man ska reflektera över allt man gjort och läst. Jahass, får väl börja med att läsa materialet så man vet vad man ska skriva om...

I morgon börjar kundveckan! Alla skolans andelslag deltar i en veckas tävling där insatsen är 20€/team, teamen gör upp mål på måndagen som sedan följs upp på fredagen. Det team som har gjort bäst ifrån sig vinner hela potten. Vårt team har alltid kommit 2a eller 3a så i år är vi motiverade och hoppas på vinst! Det som skiljer den här kundveckan från tidigare kundveckor är att det den här gången finns en jury som bestämmer vinnaren. Tidigare har teamen fått rösta. Kommer att bli en intensiv vecka, vi har redan tidigare bestämt att alla i teamet ska vara i skolan mellan 9 och 15 hela veckan. Klarar vi det kommer vi som belöning att hålla ett minisportlov, den 21-22.2. Ser fram emot det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar