fredag 25 januari 2013

Och det var dem som älskade mest, dem av kärlek besatta. Det var dem som frosten tog.

Om nån skulle ha sagt åt mig för typ 3-4 år sedan att jag kommer att spendera en fredagkväll på Bodypump och lördagmorgon på Bodycombat skulle jag ha skrattat. Fick en 5a i en jumppakurs i gymnasiet och var allmänt emot motionerande. Höll på med ridning en del och så cyklande jag och gick med hundarna. Men det var det. I och med att många runt mig har börjar träna nu har jag också blivit motiverad, mer än nånsin tidigare :) Hoppas det håller i sig. Har iaf ätit hälsosamt hela veckan och rört på mig alla dagar, vissa dagar mer och andra mindre. Men i alla fall!

Nu ska ja se på andra delen av Torka aldrig Tårar utan handskar. Såg första delen för en tid sen, så bra. Rörande, bra gjort och viktigt. Kommer säkert att gråta en hel del :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar