måndag 7 januari 2013

Måndag

1. Var är din mobiltelefon? På bordet brevid mig.
2. Var är din andra hälft? I skolan.
3. Ditt hår? Växer otroligt snabbt har jag konstaterat. Var superkort för ett och ett halvt år sedan, nu page. 

4. Ditt humör? Trött, sjuk.
5. Din dagsplan? Hade tänkt åka till Åbo i morse för årets första skoldag, men istället ligger jag i Ekenäsoch tycker synd om mig själv. Ska läsa, sova och ta mig till Åbo ikväll.
6. Det bästa du vet? Sova tillsammans, äta gott morgonmål, gå på långlänk med Wilma.
7. Din dröm i natt? Drömde en massa konstigt om folk som gick i samma lågstadium som jag.
8. Ditt livsmål? Leva livet. 
9. Rummet du är i? Ms sovrum. Ljusblåa väggar och turkosa klädskåp. 
10. Din hobby? Just nu har jag inte riktigt  någon hobby. Försöker motionera, men det har inte gått så bra. Hundutställningar, men det blir itne så ofta. Keikkor. Kläder, läsa bloggar.
11. Din skräck? Att bli utan luft.
12. Var vill du vara om sex år? Om 6 år..då är jag 28, har ett bra jobb jag triva med och flera hundar tillsammans med M.
13. Var var du igår kväll? Först hemhemma, sen i Ekenäs.
14. Vad är du inte? Frisk.
15. En sak du önskar dig? Resa till ett varmt land.
16. Var växte du upp? I Ingå.
17. Det senaste du gjorde? Vaknade, läste bloggar.
18. Dina kläder? Topp och lököbyxor.


9. Din tv? Har ingen egen.
20. Ditt husdjur? Hunden Wilma. En Lancashire Heelertik på 6 år.
21. Din dator? Börjar låta lite oroväckande tycker jag. Som tur fick jag en extern hårddisk till julklapp så man kan rädda lite bilder före den kraschar.
22. Din bästa ägodel?  Kommer inte på nån bra.
23. Saknar någon? Mina kämppisar, länge sen man sett dem.
24. Din bil? Har ingen egen, cruisar runt i pojkvännens Lexus om jag får.
25. Något du inte har på dig? Strumpor. Älskar att gå barfota/i yllestrumpor.
26. Favoritaffär? H&M, där hittar man alltid något i rätt prisklass. Annars Zara.
27. Din sommar? Samboliv i Svartå, förändringar, kallt men en rätt så bra sommar ändå.



28. Älskar någon? Jadå.
29. Favoritfärg? Svart. Lila. Vinröd.
30. När skrattade du senast? Igår, åt M.
31. När grät du senast? Igår. Såg på Eläinpelastustiimi. En familj fick tillbaka sin hund som hade varit på rymmen i ett år. Fint.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar