tisdag 8 januari 2013

2012

Jag vaknar lite sent, men tänkte i alla fall skriva ihop en sammanfattning om mitt 2012.

2012 var tyngre än tidigare år, men samtidigt gjorde det allt bättre.
Jag lärde känna många härliga människor mycket bättre än jag gjorde innan.
Jag har blivit modigare, socialare, vågat mer och blivit ordförande för vårt andelslag.
Jag har lärt känna mig själv bättre och jobbar på att utvecklas.
Jag har försökt leva mer i nuet och njuta av allt som händer.
Jag har upplevt många oförglömliga stunder med dem jag gillar bäst.
Gjort många nya saker, ordnat en resa med klassen, fått nytt jobb, sagt upp mig, firat vappen i Åbo, spenderat en helg på Spa med M, börjat läsa ryska, väntat på the Hobbit och så äntligen sett den.
Två gånger.

Jag hoppas att 2013 ska vara ett bra år, med nya utmaningar och möjligheter.
Praktiken i USA med M ska bli verklighet, har jag bestämt.




2 kommentarer:

  1. jag håller också med! 2012 har varit helt lärorikt men tungt på något sätt.
    så vi gör 2013 till ett bra år då! :)

    SvaraRadera