lördag 26 januari 2013

This is what makes us girls

Bodycombat-check!
Steg upp före 9 kl på en lördag, när har det hänt sist? Gick till gymmet och svettades på combaten. Har inte provat det förut, men tyckte om det! Kommer säkert att gå på fler pass under min gratismånad.

Nu har jag gjort blomkålssoppa med bacon, städat i köket och läst bloggar. Ska göra lite skolarbete nu, ikväll ska jag träffa Hanna igen, ska göra mat och se på film.

I morgon kommer mina muskler att vara sjuka :D

Kollade igenom gamla bilder, hittade dessa från Wasa Rockfestival 2011 (?). Sommar, musik & vänner. 
Längtar till sommaren, även om den kommer att bli annorlunda iår om allt går enligt planerna


Som vanligt får jag lust att ha kort hår igen när jag ser en bild av mig då jag har kort hår :) 


Keikkagänget, -JLo & Helena.
Åh, vilka minnen... :)

1 kommentar: