onsdag 23 januari 2013

New start

Har, som halva klassen, bestämt mig för att leva hälsosammare. Började den här veckan och hittills har det gått bra, har gått på promenader, tränat här hemma och ätit hälsosamt. På torsdag har jag tutustumiskäynti till gymmet, sedan får jag träna där gratis en månad. (Tack Hanna!)

 Började lite långsamt, men på fredag och lördag ska vi på pass med Hanna. Min kondition är helt i botten så jag kommer att vara ganska död, men ser ändå fram emot det! Blir lätt lat, men nu har jag någon som verkligen brinner för träning som mitt sällskap, vilket kommer att göra det hela lättare :) Det att många klasskamrater också äter hälsosammare och tränar gör ju också sitt.

Av andra orsaker har jag redan dragit ner på mängden alkohol jag dricker, äter hemskt sällan godis eller dricker läsk. När jag är i Åbo köper jag inte heller hem onyttigheter. Så bara jag börjar träna flitigare och gör det till en vana så blir det nog bra det här!



2 kommentarer:

  1. Gillar! I väntan på morgondagen...*evil laugh* :D

    SvaraRadera